Naar inhoud

Archief

Archief in het gemeentehuis van Haaltert (grote weergave) Praktische info

Het gemeentearchief bewaart alle documenten die door de gemeentelijke overheid, in functie van haar takenpakket, geproduceerd of ontvangen worden op om het even welke documentendrager in de loop van haar bestaan.

Deze stukken kunnen geraadpleegd worden op werkdagen tussen 9 en 12 uur, na telefonische afspraak.

Voor sommige inlichtingen moet een vergoeding betaald worden.
Hier geldt de gemeentelijke retributieverordening voor het opzoeken en afgeven van eender welke administratieve inlichting.

Voor meer informatie hierover kunt u terecht aan de balie van het gemeentehuis of op onderstaand telefoonnummer.

Praktisch

Archief

Gemeentehuis
Hoogstraat 41
9450 Haaltert

053 85 86 00

archief@haaltert.be

OPENINGSUREN

maandag

9 - 12 uur

dinsdag

9 - 12 uur
woensdag

9 - 12 uur

donderdag

9 - 12 uur

vrijdag

9 - 12 uur