Naar inhoud

ZOEM

ZOEM (grote weergave)

Haaltert ZOEMt

 

Vanaf 10 oktober 2017 gaan we van start met een nieuw online reservatiesysteem (ZOEM) voor gemeentelijke infrastructuur. In eerste instantie zullen enkel verenigingen met ZOEM werken.

 

Wat is ZOEM?

Het nieuwe reservatiesysteem heet ZOEM omdat het is afgeleid van de mogelijkheden die het systeem te bieden heeft nl. reservatie van ‘Zalen, Opvang, Evenementen en Materiaal’.

Voorlopig maken we enkel gebruik van dit systeem voor de reservatie van gemeentelijke zalen (met uitzondering van de sporthal) en materiaal voor verenigingen en organisaties.

 

Hoe werkt ZOEM?

Het is een gebruiksvriendelijk systeem waarbij gebruikers 24/24u online kunnen zien welke zalen wanneer beschikbaar zijn. Voor de reservatie van infrastructuur kan elke vereniging via ZOEM een aanvraag indienen. Het college spreekt zich uit over de aanvraag en dienst cultuur zet de aanvraag om in een definitieve reservatie. Je krijgt per mail een overzicht van je bevestigde reservatie(s).

Kortom, wie ZOEMT, die wint!

 

Vervangt ZOEM het invulformulier op het E-loket?

Niet helemaal! Wil je een aanvraag doen voor een vergadering, workshop of lessenreeks enkel toegankelijk voor jouw leden? Dan volstaat het je aanvraag op ZOEM in te dienen en dan hoef je het aanvraagformulier op het E-loket niet meer in te vullen. Organiseer je een evenement? Dan vul je nog steeds het aanvraagformulier voor evenementen via het E-loket in, en als je gemeentelijk materiaal of een zaal nodig hebt, vraag je dat aan via ZOEM.  

 

Seizoen 2017-2018

Had je de planning voor de algemene werking of specifieke aanvragen voor evenementen in najaar 2017 en voorjaar 2018 al doorgegeven? Dan heb je normaal in september een mailtje gekregen met een overzicht van alle reservaties die wij voor jouw vereniging hebben ingevoerd in ZOEM.

Heb je nog geen mail van ons ontvangen? Laat het ons weten! Momenteel staan enkel de aanvragen die binnenkomen via dienst cultuur in ZOEM. Aanvragen voor de sporthal worden pas vanaf 1 januari 2018 in ZOEM gezet.

 

Infosessies

Om verenigingen wegwijs te maken in dit nieuwe systeem zullen we 2 infosessies geven in het gemeentehuis, namelijk op 10 oktober 2017, om 14u en 12 oktober 2017 om 19u30
Inschrijven voor deze sessies kan tot en met 6 oktober 2017 via cultuur@haaltert.be. De sportdienst zal voor de sporthal op een later tijdstip nog een afzonderlijke infosessie geven.

 

Nog vragen?

Contacteer ons gerust tijdens de openingsuren.

 

Praktisch

Dienst cultuur

Gemeentehuis
Hoogstraat 41
9450 Haaltert

053 85 86 34

cultuur@haaltert.be

 

OPENINGSUREN

maandag

9 - 12 uur

dinsdag

9 - 12 uur
woensdag 9 - 12 uur
13.30 - 16 uur
donderdag

9 - 12 uur
13.30 - 16 uur
18 - 20 uur

vrijdag

9 - 12 uur

tel. 053/85.86.34