Hoe maak je online een afspraak

Bekijk hier een filmpje waarin getoond wordt hoe het in zijn werk gaat om online een afspraak te maken met dienst Burgerzaken. Klik voor klik. 

Vanaf 1 juli 2024

Maak je online een afspraak? Dan sturen we je via mail een ontvangstbevestiging en een herinnering aan je afspraak met daarin wat je moet meebrengen voor het gevraagde product. 

  1. Ga (vanaf 1 juli 2024) naar www.haaltert.be/afspraak en kies voor Burgerzaken (voor de andere diensten kan je nu nog niet online boeken).
  2. Selecteer waarvoor je een afspraak maakt, kies een datum en uur, vul je gegevens in en bevestig de afspraak.
  3. Je krijgt via mail een ontvangstbevestiging en later een herinnering aan je afspraak. Daarin staat de code (kenmerk) van jouw reservatie.
  4. Kom naar het gemeentehuis, Hoogstraat 41, en meld je aan:
    • met je code bij de aanmeldingszuil in de inkomhal
    • met je smartphone (check in)
    • aan de onthaalbalie
  5. Ga naar de loketten en wacht tot jouw nummer op het scherm verschijnt.

Tip: vervolgafspraak of een andere afspraak nodig? Dan kan je ook op de aanmeldingszuil in de inkomhal meteen een nieuwe afspraak maken. 

Gerelateerde items

Video