Vacature projectleider Mobiliteit en Verkeer B1-B3 onbepaalde duur

Dit is een functie in voltijds contractueel verband van onbepaalde duur op de dienst Ontwikkeling Openbare Ruimte/Infrastructuur van de cluster Ruimte. 

Afsluitdatum kandidaturen: 30 december 2021.

Taakomschrijving

Als projectleider Mobiliteit en Verkeer bereid je beslissingen over verkeer en mobiliteit voor en implementeer je die om een verkeersveilige en leefbare omgeving te creëren.

Onderaan deze pagina kan je de infobundel van deze vacature en functie downloaden. 

Kandidaatstelling 

Vereiste documenten: 

  • motivatiebrief 
  • curriculum vitae 
  • kopie van het vereiste bachelordiploma OF studiebewijs en verklaring dat het diploma binnen een termijn van max. 4 maanden kan behaald worden OF slagen voor de capaciteitstest indien je niet over het vereiste diploma maar wel relevante beroepservaring beschikt
  • uittreksel uit het strafregister, gewoon model 595 (niet ouder dan 3 maanden)

Stel je kandidaat door bovenstaande documenten in te dienen op volgende link: https://www.jobsolutions.be/register/9929-35  

Daarnaast kan je de gevraagde documenten ook aangetekend opsturen naar het college van burgemeester en schepenen, Hoogstraat 41, 9450 Haaltert of tegen ontvangstbewijs afgeven op de Personeelsdienst (zelfde adres, 1ste verdieping).

Wervingsreserve

Voor deze vacature is er één functie vacant.

Deze functie is op korte termijn invulbaar.

Daarnaast wordt van de geslaagde kandidaten een wervingsreserve aangelegd van twee jaar, maximum verlengbaar voor twee jaar.

Bijkomende informatie 

Meer informatie bij de Personeelsdienst, Hoogstraat 41, 9450 Haaltert (1ste verdieping). 
053 85 86 18/19 
personeel@haaltert.be