Vrijstelling van de gemeentelijke heffing voor verwaarlozing - aanvraag

Velden met een * zijn verplicht in te vullen.

De vrijstelling moet aangevraagd worden ten laatste 6 maanden na de opname in het gemeentelijk register van verwaarloosde woningen en gebouwen. De zakelijk gerechtigde (eigenaar, vruchtgebruiker, opstal- of erfpachthouder) die een vrijstelling wil, moet zelf aantonen dat één van de vrijstellingsgronden van artikel 12.2 van het reglement voor "verwaarloosde woningen en gebouwen, registratie en belasting" - goedgekeurd door de gemeenteraad van 26 augustus 2019 - van toepassing is.

Contactgegevens

bv. 050 12 34 56 of 0474 12 23 45

Gegevens woning/gebouw zoals vermeld in de administratieve akte

Voeg de bewijsstukken toe Dit veld is verplicht in te vullen

De maximaal toegestane grootte van een individueel bestand is gelimiteerd op 25 MB.

    Lokaal bestuur Haaltert verwerkt je gegevens conform de privacywetgeving en neemt daarbij je rechten strikt in acht. Meer informatie vind je op www.haaltert.be/privacy. 

    Naar top